Altres serveis

Tallers extraescolars

TALLERS EXTRAESCOLARS CURS 2020-2021

Inscripcions: INSCRIPCIONS AQUÍ

Us deixem la proposta dels tallers extraescolars pel proper curs 2020-2021. Esperem siguin del vostre interès.

TEATRE

imatge: macrovector

Monitors: per concretar

Edat: De 1r a 3r

Dies: Divendres (1r-3r ), migdies de 2 a 3.

Màxim 11 nens/es per grup amb un mínim de 6.

PREU: 30€

INSCRIPCIONS AQUÍ

LA ROBÒTICA EDUCATIVA (Nou)

Monitor: Aleix Badia, LA CODORNELLA.

Edat: Dilluns de 1r a 2n. / Dimarts de 5è a 6è. / Dijous de 3r a 4t., migdies de 2 a 3.

Mínim 10 nens/es.

PREU: 30€

INSCRIPCIONS AQUÍ

El camp de la robòtica educativa és una eina pedagògica fascinant. Ho és tan pels infants i el professorat, com ho pot ser pels pares i mares.

En aquest taller aprendrem a cooperar per construir robots amb peces de Lego i a programar-los de forma senzilla.

FUNCIONAMENT

Es treballa per projectes. El primer pas és muntar el robot a partir d’unes instruccions.

La programació es fa mitjançant l’ordinador, de forma molt intuïtiva i mitjançant blocs.

Cada un dels muntatges es prova al moment. El robot fa el que li hem programat? En cas que així sigui toca fer volar la imaginació amb tot tipus de variants dels projectes.

VALORS I APRENENTATGES

Creativitat i enginy.

Pensament estructurat i organització.

Treball en equip i cooperació.

LA CODORNELLA:  Som el Pau i l’Aleix dos enginyers emprenedors que hem engegat La Codornella, una cooperativa d’enginyeria. Hem estat prop de quatre anys fent de professors de robòtica a diferents escoles de la comarca i ara hem començat, dins el marc de la cooperativa, a donar classes pel nostre compte. A part desenvolupem projectes de disseny industrial i a mitjà termini volem muntar un taller cooperatiu a Manresa.